Sałatka dietetyczna

      Bardzo lubię tę sałatkę. Jest prosta w wykonaniu, smaczna i bardzo pożywna. Mojaj mama zawsze ja robi latem, przy okazji grillowych uciech. No i zawsze podaje ją z sosem jogurtowo-majonezowym. A że jestem na detoksie cukrowym musiało się obyć bez sosu. Za to z pieprzem:)


SKŁADNIKI

brokuł
3 jaja
duży pomidor albo dwa średnie
albo kilka koktajlowych
sól
pieprz
papryka słodka
inne przyprawy


WYKONANIE


  1. Brokuł rozcinamy na różyczki, gotujemy na półtwardo.
  2. Jaja gotujemy na twardo, obieramy, kroimy.
  3. Pomidor myjemy, kroimy. 
  4. Układamy warstwy:brokuł, pomidor, jajko. Całość posypujemy odrobiną soli i większą ilością pieprzu i słodkiej papryki. Posypujemy ziołami wedle uznania.


W wersji mojej mamy występuje też kalafior (akurat nie miałam) no i wspomniany sos (3 łyżki jogurtu greckiego, dwie łyżki majonezu, dwa ząbki czosnku, sól, pieprz).


Komentarze

Popularne posty