Łosoś pieczony z migdałami i rozmarynem

      W ramach uzdrawiania naszej domowej diety postanowiliśmy jeść więcej ryb. Kupiliśmy dziś piękny filet z łososia, którego po upieczeniu zjedliśmy z prawdziwą przyjemnością. Dodałam do niego pyszną libańską sałatkę i osiągnęliśmy prawie kulinarny szczyt :D Aha! Przepis o ile dobrze pamiętam, widziałam kiedyś na Kwestii Smaku.


SKŁADNIKI

filet z łososia
rozmaryn
sól
pieprz
oliwa
płatki migdałów


WYKONANIE

Łososia opłukujemy, ścinamy skórę. Filety obsypujemy solą i pieprzem. Smarujemy oliwą z dwóch stron. Na wierzchu posypujemy rozmarynem i płatkami migdałowymi. Zapiekamy 12-15 min. w 200 stopniach. 


Komentarze

  1. Dawno nie jadłam łososia, zrobiłyście mi smaka! :D Wygląda jak przepyszne batoniki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mega, naprawdę! No a te chrrrupiące migdały, to już w ogóle odlot:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam łososia! Moim zdaniem najsmaczniejszy jest z dodatkiem sosu teriyaki. Zamierzam przygotować go według tego przepisu: https://mowisalmon.pl/recipe/pieczony-losos-teriyaki/ - jestem pewny, ze będzie smakować fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty