Kanapkowa pasta z białej fasoli

       Przepis na tę pyszną pastę dała mi Dżoana. Robiłam ją kilka dni temu. Dobrze, że zdążyłam zrobić zdjęcie, bo po paście nie ma już śladu. Ten fasolowy miks, to dobra alternatywa dla tradycyjnych kanapkowych dodatków. Smakuje po prostu doskonale :)


SKŁADNIKI

puszka białej fasoli
2 łyżki sezamu
łyżka siemienia lnianego
 posiekana natka pietruszki (w ilości zależnej od upodobań)
sól
pieprz
2 łyżki oliwy z oliwek
trochę bułki tartej (jeśli uznacie, że pasta wymaga zagęszczenia)


WYKONANIE

Po odcedzeniu fasoli z zalewy, dodajemy do niej pozostałe składniki i wszystko miksujemy blenderem, lub końcówką miksującą zwykłego miksera. Doprawiamy do smaku. 
Podajemy na pieczywie. Moja ulubiona wersja, to pasta na chlebie pełnoziarnistym z plastrami pomidora.



Komentarze

  1. Właśnie zrobiłam pastę z fasoli. Jest przepyszna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty