Koktajl bananowo-kakaowy

      Jak zapewne większość kobiet przygotowujących się do ślubu postanowiłam zmniejszyć swoje gabaryty, bo wiadomo aparaty fotograficzne, kamery pogrubiają ;). Aby osiągnąć swój cel postanowiłam skorzystać z opcji dostępnej na tej stronie. Na szczęście misja zakończyła się pełnym sukcesem, a ja, choć minął już prawie rok, nadal korzystam z dietetycznych posiłków, które pomogły mi osiągnąć upragnioną wagę. 

      Poniżej przedstawiam Wam przepis na koktajl, który wprost uwielbiam. Jest to idealna propozycja na śniadnie lub na coś dobrego i pożywnego pomiędzy głównymi posiłkami. Ja często go robię, gdy chcę szybko zapełnić swój żołądek, a smutne kanapki nie wydają się zbyt atrakcyjną opcją;) Spróbujcie, naprawdę warto!

SKŁADNIKI:

1 banan
90 g serka wiejskiego
250 ml mleka 
9 g kakao
10 g wiórek kokosowych
5 g otrąb owsianych
cynamon

WYKONANIE:

Wszystko zmiksować:)



Komentarze

  1. Witam! Nominowałam Cię do zabawy Liebster Blog Award. Zapraszam w odwiedziny na stronę http://saloniksmakow.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html po więcej informacji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koktajl musi być pyszny, ja uwielbiam koktajl bananowo-truskawkowy, dodaję też chia i masło tahini :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koktajl z masłem tahini? Brzmi ciekawie i myślę, że skuszę się na takie połączenie!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty